Els recursos educatius de l’Escola d’Alimentació inclouen una selecció acurada de llibres, contes, jocs, aplicacions, vídeos, còmics, jocs interactius i infografies per a treballar l’alimentació saludable i el foment de l’esport amb els escolars, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.

Aquest material extern, disponible a la web, proporciona als professors i educadors nous recursos periòdics escollits per l’equip de l’Escola, amb la finalitat de transmetre la importància d’una vida sana al seu alumnat, de la manera més divertida i didàctica.

Calculadora de calories

• app Calculadora de calorías
  • aplicaciones para educacion secundaria alimentacion
  • Aplicación alimentación sana para escolares
Edat:
Escolars d’últims cursos de Primària i Secundària
Idioma del recurso:
Castellà/Anglès
Preu:
Gratuïta
Descripció:

Calculadora de calories és una aplicació per a telèfons mòbils i tauletes que permet treballar amb els escolars dels últims cursos de Primària, i també amb els de Secundària, les diferents densitats calòriques contingudes en els aliments. Aquesta aplicació permet conèixer, en el moment, quantes calories contenen 1.900 aliments diferents, entre els quals figuren alguns dels menjars ràpids més consumits per alguns escolars, com són la brioixeria industrial i les hamburgueses. Aquesta aplicació es pot fer servir en les lliçons d’alimentació saludable a les escoles, com a eina per a la prevenció de la perillosa obesitat infantil entre l’alumnat d’aquestes edats.