Els recursos educatius de l’Escola d’Alimentació inclouen una selecció acurada de llibres, contes, jocs, aplicacions, vídeos, còmics, jocs interactius i infografies per a treballar l’alimentació saludable i el foment de l’esport amb els escolars, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.

Aquest material extern, disponible a la web, proporciona als professors i educadors nous recursos periòdics escollits per l’equip de l’Escola, amb la finalitat de transmetre la importància d’una vida sana al seu alumnat, de la manera més divertida i didàctica.

Gro Garden

• App infantil Gro Garden
  • aplicaciones educativas alimentación sana
  • Aplicación huertos escolares
  • App alimentacion
  • app educación primaria inglés
Edat:
Escolars d’Educació Infantil i cursos inicials de Primària.
Idioma del recurso:
Anglès
Preu:
0,79 euros.
Descripció:

Gro Garden és una aplicació educativa per a mòbils i tauletes que ensenyarà als escolars d’Infantil i dels cursos inicials de Primària els fonaments bàsics del funcionament de l’hort escolar i de l’agricultura ecològica.
Aquest interessant recurs didàctic mostra als escolars la importància de cuidar la terra de l’hort de l’escola, amb la finalitat de mantenir-ne la fertilitat; i també, la manera d’elaborar compost orgànic amb els residus vegetals obtinguts després de la collita.
L’app tampoc no s’oblida de promoure els hàbits de menjar saludable entre els nens i nenes, i conté jocs en els quals cal alimentar divertits personatges animats amb els vegetals collits a l’hort.