• iniciar sessió

    Escrigui el seu nom d'usuari Energia per créixer

    Escrigui la contrasenya assignada al seu nom d'usuari.

  • registre

Els recursos educatius de l’Escola d’Alimentació inclouen una selecció acurada de llibres, contes, jocs, aplicacions, vídeos, còmics, jocs interactius i infografies per a treballar l’alimentació saludable i el foment de l’esport amb els escolars, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.

Aquest material extern, disponible a la web, proporciona als professors i educadors nous recursos periòdics escollits per l’equip de l’Escola, amb la finalitat de transmetre la importància d’una vida sana al seu alumnat, de la manera més divertida i didàctica.

L'enigma de la nutrició

  • L'enigma de la nutrició
  • El enigma de la nutrición - inicio
  • El enigma de la nutrición - pantalla
Idioma del recurs: 
Castellà
Descripció:

Introducció:

 

  • Eren les quatre de la matinada quan em van trucar...  alguna cosa havia passat al museu de la ciutat i sospito que  res de bo...

Un lladre havia entrat al museu  eludint tots els sistemes de seguretat i, el pitjor de tot plegat, modificant la clau secreta de la càmera cuirassada on es troben les obres més importants del museu.

  • Per sort, l'han descobert a temps i no s'ha endut res tot i que ha fugit deixant-nos un regal. Ha modificat la clau secreta, no hi ha manera d'entrar al museu i no es pot fer esclatar la porta perquè es farien malbé totes les obres d'art.

Hem de trobar la clau secreta, per cert:
 Sóc el detectiu Rodriguez, m'ajudes a desxifrar la clau?

 

Guia:

 

L'objectiu del joc  programa és  ajudar el 'Detectiu Rodríguez' a trobar la clau secreta que obre la càmera cuirassada del museu de Ciències de la ciutat. Museu que acaba de ser objecte d'un intent de robatori per part d'un lladre que, tot i que no ha pogut robar res, sí que ha modificat la clau d'accés a la càmera.

Per tal d'aconseguir les lletres que formen la clau secreta el jugador ha de superar amb èxit les activitats que es proposen a les diferents seccions. Les lletres obtingudes s'apuntaran a la fitxa del jugador. Fitxa imprimible que s'utilitzarà durant  les diferents sessions del joc.

Quan s'hagin aconseguit  les lletres que formen la clau final, l'alumne realitzarà l'Avaluació final' que, si es supera amb èxit, permetrà el nen/a ordenar de  manera correcta les lletres per tal d'obtenir  "LA CLAU FINAL"

Quan l'alumne aconsegueixi obrir la càmera cuirassada tindrà accés al seu premi El premi consisteix en la impressió d'un diploma al millor detectiu.

Aquest diploma servirà per a accedir a la fase més divertida del programa, fet que no significa que sigui la menys rigorosa i educativa, la "ZONA D'AMPLIACIÓ" on l'alumne podrà realitzar diferents jocs i activitats (jocs de memòria, sopes de lletres, ràpids, etc...) mentre la resta de nens i nenes acaben l'activitat. Això ajuda a respectar els diferents ritmes de treball dels alumnes.

Com a recolzament al material informàtic es presenten documents imprimibles (fitxes de recolzament, activitats d'avaluació i fitxes d'atenció a la Diversitat) a la secció "Materials Imprimibles" que es podran usar com a reforç complementari al present joc.

També et pot interessar