Els recursos educatius de l’Escola d’Alimentació inclouen una selecció acurada de llibres, contes, jocs, aplicacions, vídeos, còmics, jocs interactius i infografies per a treballar l’alimentació saludable i el foment de l’esport amb els escolars, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.

Aquest material extern, disponible a la web, proporciona als professors i educadors nous recursos periòdics escollits per l’equip de l’Escola, amb la finalitat de transmetre la importància d’una vida sana al seu alumnat, de la manera més divertida i didàctica.

Els errors de l’alimentació

• juegos Los errores de la alimentación
  • juegos educativos contra obesidad
  • Juegos educativos alimentos
  • Juegos alimentación sana de niños y niñas
Edat:
Alumnes de Primària.
Idioma del recurs:
Castellà
Valors que treballa:
Conèixer els diferents grups de menjars, com a base d’una alimentació saludable.
Descripció:

Els errors de l’alimentació és un joc per a ensenyar a l’alumnat d’Educació Primària els diferents grups d’aliments que hi ha i, d’aquesta manera, treballar els fonaments d’un menjar saludable.
Aquest joc, creat pel Govern Basc, consisteix a reconèixer les diferències o errors entre dues rodes d’aliments donades, amb els diferents grups de menjars. Els dibuixos estan disponibles a l’enllaç de la fitxa (pàgina 11).
El fonament d’aquesta senzilla activitat és reforçar el coneixement dels grups d’aliments amb els escolars de Primària, mentre es fomenta la importància d’una alimentació saludable.
La idea és que el professor o la professora introdueixi aquest joc de diferències dins de les seves sessions d’alimentació sana, amb la finalitat de completar la importància dels hàbits de menjar equilibrats.