Els recursos educatius de l’Escola d’Alimentació inclouen una selecció acurada de llibres, contes, jocs, aplicacions, vídeos, còmics, jocs interactius i infografies per a treballar l’alimentació saludable i el foment de l’esport amb els escolars, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.

Aquest material extern, disponible a la web, proporciona als professors i educadors nous recursos periòdics escollits per l’equip de l’Escola, amb la finalitat de transmetre la importància d’una vida sana al seu alumnat, de la manera més divertida i didàctica.

El mundo de la alimentación

• el mundo de la alimentacion
Edat:
Alumnos de primaria (sesiones adecuadas para los cursos de 4º a 6º)
Idioma del recurs:
Castellano y Ingles
Durada:
1 minuto
Valors que treballa:
Alimentación sana / El mundo de la alimentación
Descripció:

El mundo de la alimentación es un vídeo del programa educativo ‘Energía para crecer’ de la Fundación EROSKI protagonizado por TIX&LOY, una niña y un niño, que enseñan a los estudiantes cómo llevar una alimentación sana y unos hábitos de vida saludables.

Este vídeo motiva a los niños para que se conviertan en expertos en el mundo de la alimentación. TIX&LOY argumentan la razón por la que es importante conocer los alimentos y las vitaminas para saber escoger el buen camino de la alimentación sana que les llevará a crecer fuertes y felices.