• Izena eman

Elikadura Eskolaren hezkuntza-baliabideen artean, ondo aukeratutako liburu, ipuin, jolas, app, bideo, komiki, jolas interaktibo eta infografiak daude, txikienen artean elikadura osasungarria eta jarduera fisikoa sustatzen laguntzeko.

Material horien bitartez, irakasle zein hezitzaileei baliabide gehigarriak eman nahi zaizkie bizimodu osasungarri bat izateak duen garrantzia modu dibertigarri eta didaktikoenean transmititzen laguntzeko.

Dianak osasuntsu jaten du

• App infantil Diana come sano
  • App infantil
  • Aplicación educativa para escolares
  • App alimentacion
Adina:
Haur hezkuntzako eta lehen hezkuntzako lehenengo ikasturteetako ikasleak.
Idioma del recurso:
Gaztelania
Ingelesa
Katalana
Prezioa:
Doakoa.
Deskribapena:

Dianak osasuntsu jaten du aplikazioa lau eta zortzi urte bitarteko umeei ondo jaten irakasten dien umeentzako aplikazioa da, mugikor eta tabletetarako. App hezitzaile sinple honen helburua da txikienei erakustea modu orekatu eta osasungarrian elikatzea garrantzitsua dela.
Puzzleak, koloreztatzeko online jolasak eta elikagaiak parekatzeko edo ezberdintasunak aurkitzeko proposamen ludiko dibertigarriek osatzen dute app hezitzaile sinple hau, eskola-umeek jolastuz elikatzen ikas dezaten egina.

Hau ere zure interesekoa izan daiteke