Elikadura Eskolaren hezkuntza-baliabideen artean, ondo aukeratutako liburu, ipuin, jolas, app, bideo, komiki, jolas interaktibo eta infografiak daude, txikienen artean elikadura osasungarria eta jarduera fisikoa sustatzen laguntzeko.

Material horien bitartez, irakasle zein hezitzaileei baliabide gehigarriak eman nahi zaizkie bizimodu osasungarri bat izateak duen garrantzia modu dibertigarri eta didaktikoenean transmititzen laguntzeko.

Kalorien kalkulagailua

• app Calculadora de calorías
  • aplicaciones para educacion secundaria alimentacion
  • Aplicación alimentación sana para escolares
Adina:
Lehen hezkuntzako azken ikasturteetako eta bigarren hezkuntzako ikasleak.
Idioma del recurso:
Gaztelania/Ingelesa
Prezioa:
Doakoa
Deskribapena:

Kalorien kalkulagailua mugikor eta tabletetarako aplikazioak elikagaiek dituzten kalorien dentsitateak lantzen laguntzen du, bai lehen hezkuntzako azken ikasturteetako ikasleekin, bai bigarren hezkuntzakoekin. Aplikazio honen bidez momentuan jakin daiteke zenbat kaloria duten 1.900 elikagai ezberdinek; horien artean ikasle batzuek gehien kontsumitzen duten janari lasterra agertzen da, besteak beste, opil industrialak eta hanburgesak. Aplikazio hau eskoletan erabil daiteke elikadura osasungarriari buruzko ikasgaietan, hain zuzen, adin horietako ikasleen gizentasun arriskutsua saihesteko tresna gisa.

Hau ere zure interesekoa izan daiteke