Elikadura Eskolaren hezkuntza-baliabideen artean, ondo aukeratutako liburu, ipuin, jolas, app, bideo, komiki, jolas interaktibo eta infografiak daude, txikienen artean elikadura osasungarria eta jarduera fisikoa sustatzen laguntzeko.

Material horien bitartez, irakasle zein hezitzaileei baliabide gehigarriak eman nahi zaizkie bizimodu osasungarri bat izateak duen garrantzia modu dibertigarri eta didaktikoenean transmititzen laguntzeko.

Alimentación saludable

• Vídeos Alimentación saludable
  • Vídeos alimentación sana primaria y secundaria.
  • Vídeos educativos para niños
  • Vídeos prevenir obesidad
  • Vídeos de consumo responsable colegios
Adina:
Lehen Hezkuntzako azken mailetako eta Bigarren Hezkuntzako ikasleak.
Baliabideko hizkuntza:
Gaztelania
Iraupena:
5 minutu.
Zer balio lantzen dituen:
Elikadura osasuntsuaren garrantzia eta nola praktikan jarri. Kontsumo arduratsua.
Deskribapena:

Alimentación saludable oso didaktikoa den animazio-lana da. Haurren elikadura-beharrak zehaztasunez azaltzen ditu, eta osasuntsu elikatzeko zer egin adierazten du.

Elikagai multzoek dituzten funtzioak, gorputzak funtzionatzeko elikagaien lana eta elikadura ezegokiaren ondorioak zein diren birpasatzen ditu bideoak bost minututan.

Gosarirako, jolastordurako, bazkarirako, askarirako eta afarirako zein elikagai diren gomendagarriak azaltzen du animazioak. Bestalde, arau praktikoak azaltzen ditu, ikasleek elikadura osasuntsua izateko jan behar dituzten elikagai-proportzioak ezagutzeko.

Gure kontsumo-ohiturek ingurugiroan duten eragina ez du alde batera uzten baliabide hezitzaile honek. Hiru arauak gogorarazten dizkie ikasleei: murriztu, berrerabili eta birziklatu.
Animazio-bideoa ikasgai praktikoa da, eta irakasleei laguntzeko material didaktiko ere izan daiteke, elikadura-piramidea edota elikadura-ohitura osasungarriak ikasleekin landuz gero.

Hau ere zure interesekoa izan daiteke