• registro

Which way do I go? (En quina direcció vaig?)

• juegos contra obesidad escolares
  • Juegos Which way do I go? ¿Hacia qué dirección voy?
  • Juegos educativos deporte colegios
Edad:
Alumnes d’Infantil i Primària.
Idioma del recurso:
Inglés
Valores que trabaja:
Prevenció de l’obesitat per mitjà de l’activitat física saludable.
Descripción:

Which way do I go? (En quina direcció vaig?) és un joc actiu, en anglès, per a fomentar la activitat física com a mitjà de prevenció de l’obesitat. Està pensat per a jugar-hi amb alumnes d’Educació Infantil i Primària, a l’aire lliure o en un espai interior ampli.
Aquest joc, creat per la fundació infantil Kids Health, proposa retallar una sèrie de senyals, d’unes maquetes ja creades, i escriure-hi una direcció de moviment. Per exemple, forward (cap endavant), backward (cap enrere), sideways (cap al costat), etc.
Els senyals es retallen i se’ls enganxa pel darrere una palleta de plàstic, com les de beure batuts, amb ajuda d’una mica de cinta adhesiva. Les maquetes estan disponibles a l’enllaç de la fitxa.
Un dels nens o les nenes serà l’encarregat d’agafar els senyals, mentre que un segon estudiant -o el professor- triarà una acció, que haurà de dir en veu alta perquè tots l’executin amb el cos: per exemple, jump (saltar), run (córrer), etc. L’escolar amb els senyals n’aixecarà un, per indicar la direcció en la qual cal fer l’acció proposada.
La idea és que el professor introdueixi aquest joc actiu dins de les seves sessions de prevenció de l’obesitat a l’aula, amb la finalitat de treballar d’una manera pràctica la importància de fer activitat física en grup per a uns hàbits de vida saludables.

También puede interesarte