• registro

Alimentació saludable

• Vídeos Alimentación saludable
  • Vídeos alimentación sana primaria y secundaria.
  • Vídeos educativos para niños
  • Vídeos prevenir obesidad
  • Vídeos de consumo responsable colegios
Edad:
Alumnes d’últims cursos de Primària i de Secundària.
Idioma del recurso:
Duración:
5 minuts
Valores que trabaja:
La importància de l’alimentació sana i com posar-la en pràctica. Consum responsable
Descripción:

Alimentació saludable és un treball d’animació molt didàctic, que repassa amb detall les necessitats nutricionals dels nens i nenes mentre els ensenya què han de fer per a alimentar-se de forma sana.
El vídeo revisa, en poc més de cinc minuts, les funcions dels diferents tipus d’aliments , la tasca dels nutrients per al funcionament del cos humà, així com les conseqüències negatives de la mala nutrició.
L’animació recorda quins són els menjars recomanats durant l’esmorzar, l’hora del pati, el dinar, el berenar i el sopar; i introdueix pràctiques regles perquè els escolars coneguin la proporció de cada tipus d’aliments que han d’ingerir si volen mantenir una alimentació saludable.
Aquest recurs educatiu tampoc no s’oblida de recordar l’impacte que els nostres hàbits de consum tenen sobre el medi ambient, amb un repàs a la coneguda regla de les tres erres: reduir, reutilitzar i reciclar.
Es tracta d’una pràctica lliçó, en format de vídeo d’animació , que pot resultar un material didàctic de suport molt útil per a aquells professors que treballin conceptes com la piràmide nutricional o els bons hàbits alimentaris amb els alumnes.

También puede interesarte