• registro

Aliments saludables a les escoles

• Alimentos saludables en las escuelas
  • Obesidad infantil colegios
  • Vídeos educativos para niños
  • Vídeos alimentación educación primaria y secundaria
  • Vídeos infantiles
  • Alimentos sanos para niños
Edad:
Alumnes de Primària i Secundària.
Idioma del recurso:
Duración:
3 minuts
Valores que trabaja:
El risc de consumir aperitius calòrics i begudes ensucrades de forma habitual. Consum responsable. Prevenció de l’obesitat infantil.
Descripción:

Aquest vídeo educatiu, pensat per treballar amb alumnes de Primària i Secundària, reflexiona sobre les conseqüències dels aliments poc saludables i les begudes ensucrades que alguns escolars consumeixen durant l’hora del pati.
El vídeo reflecteix una situació quotidiana en molts centres educatius: arriba l’hora del pati i una part dels alumnes consumeix menjar poc sa: bosses de ganxets, patates fregides, refrescs...
Els nens d’aquesta animació s’engreixen i s’engreixen, pati rere pati. Tot i això, quan els menors aprenen les nefastes conseqüències que tenen aquests productes, no només en els cossos (sobrepès) sinó també sobre el medi ambient, reaccionen i trien aliments saludables durant el pati.
De manera amena, aquest recurs treballa així mateix l’impacte ambiental que l’elaboració d’aquest tipus de productes d’alimentació poc saludable pot tenir sobre l’entorn; entre d’altres, la contaminació dels rius, les emissions a l’atmosfera i l’altíssima generació de residus.
Aquest vídeo constitueix una eina atractiva per a inculcar l’alimentació saludable, introduir el concepte de consumidor responsable i descobrir l’impacte que els nostres hàbits d’alimentació tenen també sobre el medi ambient.

También puede interesarte