• Izena eman

Elikadura Eskolaren hezkuntza-baliabideen artean, ondo aukeratutako liburu, ipuin, jolas, app, bideo, komiki, jolas interaktibo eta infografiak daude, txikienen artean elikadura osasungarria eta jarduera fisikoa sustatzen laguntzeko.

Material horien bitartez, irakasle zein hezitzaileei baliabide gehigarriak eman nahi zaizkie bizimodu osasungarri bat izateak duen garrantzia modu dibertigarri eta didaktikoenean transmititzen laguntzeko.

Dianak kirola egiten du.

• App infantil Diana hace deporte
  • aplicaciones para niños
  • App educativas alimentacion
  • App educativas contra obesidad niños
Adina:
Haur eta lehen hezkuntzako ikasleak.
Idioma del recurso:
Gaztelania
Prezioa:
Doakoa.
Deskribapena:

Dianak kirola egiten du aplikazioa lau eta zortzi urte bitarteko umeei kirola egiteko ohitura izateak duen garrantzia irakasten dien aplikazio sinplea da. App honen helburua da txikienek ariketa fisikoa egiten eta bizimodu ez hain sedentarioa izaten ikastea.
Umeentzako aplikazio honek honako online jolasak ditu: ikastetxera oinez doazen pertsonaiak koloreztatzekoak, objektuak arrastatu eta soltatzekoak, kirolerako osagarriak parekatzekoak eta kirola praktikatzen agertzen diren zenbait animazioren puzzlea osatzekoak.
Nagusiki izaera ludikoa duen Dianak kirola egiten du aplikazioa abiapuntu izan daiteke eskola-ume diren bitartean bizimodu aktiboa izateak duen garrantzia lantzeko.