• Izena eman

Elikadura Eskolaren hezkuntza-baliabideen artean, ondo aukeratutako liburu, ipuin, jolas, app, bideo, komiki, jolas interaktibo eta infografiak daude, txikienen artean elikadura osasungarria eta jarduera fisikoa sustatzen laguntzeko.

Material horien bitartez, irakasle zein hezitzaileei baliabide gehigarriak eman nahi zaizkie bizimodu osasungarri bat izateak duen garrantzia modu dibertigarri eta didaktikoenean transmititzen laguntzeko.

Gro Garden

• App infantil Gro Garden
  • aplicaciones educativas alimentación sana
  • Aplicación huertos escolares
  • App alimentacion
  • app educación primaria inglés
Adina:
Haur hezkuntzako eta lehen hezkuntzako lehenengo ikasturteetako ikasleak.
Idioma del recurso:
Ingelesa
Prezioa:
0,79 euro.
Deskribapena:

Gro Garden mugikor eta tabletetarako aplikazio hezitzailea da, haur hezkuntzako eta lehen hezkuntzako lehenengo ikasturteetako ikasleei eskola-ortuaren eta nekazaritza ekologikoaren oinarrizko funtzionamendua irakasteko egina.
Baliabide didaktiko interesgarri honek eskolako ortuaren zorua emankor izateko zaintzeak duen garrantzia irakasten die ikasleei; halaber, irakasten die nola egin konpost organikoa uztatik lortutako landare-hondakinak erabiliz.
App honek umeen artean elikadura osasungarria izateko ohitura ere sustatzen du, eta baditu jolasak pertsonaia dibertigarriak ortutik bildutako barazkiekin elikatzeko.

Hau ere zure interesekoa izan daiteke