Elikadura Eskolaren hezkuntza-baliabideen artean, ondo aukeratutako liburu, ipuin, jolas, app, bideo, komiki, jolas interaktibo eta infografiak daude, txikienen artean elikadura osasungarria eta jarduera fisikoa sustatzen laguntzeko.

Material horien bitartez, irakasle zein hezitzaileei baliabide gehigarriak eman nahi zaizkie bizimodu osasungarri bat izateak duen garrantzia modu dibertigarri eta didaktikoenean transmititzen laguntzeko.

Food Pyramid for Children (Haurrentzako elikadura-piramidea)

• Food Pyramid for Children
  • La Pirámide Nutricional para niños
  • Vídeos contra la obesidad infantil
  • Vídeos educativos para niños en inglés
Adina:
Lehen Hezkuntzako eta Bigarren Hezkuntzako lehen mailetako ikasleak.
Baliabideko hizkuntza:
Ingelesa
Iraupena:
3 minutu.
Zer balio lantzen dituen:
Elikadura-piramidea.
Deskribapena:

Food Pyramid for Children (Haurrentzako elikadura-piramidea) Nellie and Ned telesail didaktikoaren kapitulua da. Programa hezitzailearen protagonista txontxongilo bat eta hezur-haragizko neska bat dira.

Kapitulu honetan, bikotea txontxongilo-irakasle batekin agertuko da. Irakasleak elikadura-piramidearen sekretuak azalduko ditu: nola funtzionatzen duen eta zer adierazten duen maila bakoitzak.

Irakasle dibertigarriak karbohidratoak elikadura-piramidearen amaieran zergatik dauden esango du. Bestalde, ikastetxean nahikoa energia izateko eta osasuntsu hazteko, elikagai bakoitzeko zenbat jan behar duen haur bakoitzak ere azalduko du.

Dibertigarria eta oso hezitzailea da eskola-curriculumeko eduki zehatza lantzen duen bideo hau: elikadura-piramidea. Beraz, ikastetxe ingelesetako edo elebidunetako irakasleei lagungarri gerta dakieke elikadura osasuntsua eskolan lantzean.

Hau ere zure interesekoa izan daiteke