• rexistro

Enerxía para medrar

Un programa educativo e gratuíto da Escola de Alimentación dirixido a Centros Escolares e ás familias para promover hábitos saudables entre os máis pequenos

Quero participar

Rexístrate

Por que che recomendamos o programa

Sabemos que, como docente, preocúpaste pola educación dos teus alumnos e alumnas tratando de inculcarlles novos valores. A metodoloxía deste programa é lúdica, participativa e experimental, os nenos e nenas realizarán pequenos proxectos grupais baseados na alimentación e nos hábitos saudables, fomentando sempre unha actitude construtiva, responsable e cooperativa.

Descargar Tríptico do programa

Nova plataforma de Aprendizaxe online para alumnado de 8 a 12 anos

Descubre esta nova solución online e gratuíta dirixida a docentes e alumnado de 8 a 12 anos, que conta con distintas ferramentas como a creación de aulas virtuais e a visualización dos avances da clase en cada unha das unidades didácticas do programa. Os nenos e nenas poden acompañar a Tix e Loy nas súas aventuras e aprender de xeito divertido os beneficios dunha alimentación saudable e uns hábitos de vida sans.

Rexistro para docentes

Novo módulo de recordo: grupos de alimentos pirámide nutricional..

Descubre as novidades
Que che interesa saber se es docente?

ESCOLA DE ALIMENTACIÓN

• - É un programa educativo online e gratuíto, preparado polo noso equipo de nutricionistas, pedagogos, expertos en saúde e comunicadores.
  • - Para rexistrar o noso centro educativo basta con acceder á área de Rexistro e completar o formulario.
  • - Unidades didácticas por rangos de idade (3-6 anos, 6-8 anos e 8-12 anos).
  • - Todo o material educativo é online e o seu obxectivo é fomentar hábitos saudables no alumnado.

PLATAFORMA DE APRENDIZAXE ONLINE

• - Contén ferramentas como a creación de aulas virtuais e a visualización dos avances do alumnado en cada unidade didáctica.
  • - Contidos interactivos dirixidos a nenas e nenos de 8 a 12 anos de idade.
  • - 10 unidades didácticas: 7 dixitais e 3 descargables.
  • - Os docentes poden facer un seguimento do avance das alumnas e alumnos. Para iso é necesario rexistrarse.
Acceso ao rexistro para docentes