Els recursos educatius de l’Escola d’Alimentació inclouen una selecció acurada de llibres, contes, jocs, aplicacions, vídeos, còmics, jocs interactius i infografies per a treballar l’alimentació saludable i el foment de l’esport amb els escolars, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.

Aquest material extern, disponible a la web, proporciona als professors i educadors nous recursos periòdics escollits per l’equip de l’Escola, amb la finalitat de transmetre la importància d’una vida sana al seu alumnat, de la manera més divertida i didàctica.

Com podem presentar els aliments més atractius per als nens

• Cómo presentar los alimentos más atractivos para los niños
  • Infografía educativas Alimentos sanos para niños
  • infografías alimentacion educación secundaria
  • Infografía educativa profesores
Descripció:

La infografia Com podem presentar els aliments més atractius per als nens ofereix les claus per a fer els menjars sans -amb peix, fruites i verdures- més interessants als escolars, amb la finalitat de fomentar uns hàbits alimentaris saludables des de petits.
Aquest gràfic educatiu animat explica com podem disposar els aliments en el plat als nens i nenes, amb la finalitat de fer els menjars més seductors; així com la importància d’incloure colors variats en els plats i de col•locar els ingredients de forma divertida.