Energia per créixer

Un programa educatiu i gratuït de l'Escola d'Alimentació dirigit a Centres Escolars i a famílies per tal de promoure hàbits saludables entre els més menuts.

Vull participar

Registra't

Per què et recomanem el programa

Sabem que, com a docent, et preocupes per l'educació dels teus alumnes i alumnes i tractes d'inculcar-los nou valors. La metodologia d'aquest programa és lúdica, participativa i experimental; els nens i nenes duran a terme projectes grupals breus basats en l'alimentació i en els hàbits saludables, fomentant sempre una actitud constructiva, responsable i cooperativa.

Baixar tríptic descriptiu del programa

Nova plataforma d'Aprenentatge en línia per a alumnat de 8 a 12 anys

Descobreix aquesta nova solució en línia i gratuïta dirigida a docents i alumnat de 8 a 12 anys. Disposa de diferents eines com la creació d'aules virtuals i la visualització dels avanços de la classe en cadascuna de les unitats didàctiques del programa. Els nens i les nenes poden acompanyar Tix i Loy en les seves aventures i aprendre de manera divertida quins són els beneficis d'una alimentació saludable i d’uns hàbits de vida sans.

Registre per a docents

Nou mòdul de record: grups d'aliments piràmide nutricional...

Descobreix les novetats
Què t'interessa saber si ets docent?

ESCOLA D'ALIMENTACIÓ

• - És un programa educatiu en línia i gratuït, preparat pel nostre equip de nutricionistes, pedagogs, experts en salut i comunicadors.
  • - Per a registrar el centre educatiu només cal accedir a l'àrea de Registre i emplenar el formulari.
  • - Unitats didàctiques per rangs d'edat (3-6 anys, 6-8 anys i 8-12 anys).
  • - Tot el material educatiu és en línia i l’objectiu n’és fomentar hàbits saludables entre l'alumnat.

PLATAFORMA D'APRENENTATGE EN LÍNIA

• - Inclou eines com la creació d'aules virtuals i la visualització dels avanços de l'alumnat en cada unitat didàctica.
  • - Continguts interactius dirigits a nenes i nens de 8 a 12 anys.
  • - 10 unitats didàctiques: 7 digitals i 3 descarregables.
  • - Els docents poden fer un seguiment de l'avanç de l’alumnat. Per a fer-ho, és necessari registrar-se.
Accés al registre per a docents