Els recursos educatius de l’Escola d’Alimentació inclouen una selecció acurada de llibres, contes, jocs, aplicacions, vídeos, còmics, jocs interactius i infografies per a treballar l’alimentació saludable i el foment de l’esport amb els escolars, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.

Aquest material extern, disponible a la web, proporciona als professors i educadors nous recursos periòdics escollits per l’equip de l’Escola, amb la finalitat de transmetre la importància d’una vida sana al seu alumnat, de la manera més divertida i didàctica.

Loteria de fruites i verdures

• Loteria de fruites i verdures
  • Lotería de frutas y verduras - Ficha1
  • Lotería de frutas y verduras - Ficha2
  • Lotería de frutas y verduras - Ficha3
Descripció:

Loteria de fruites i verdures és un joc d'atzar en el que cada participant té una o diverses fitxes amb unes fruites i verdures imprimides. De manera aleatòria s'escullen i es van anunciant a l'atzar verdures i fruites en veu alta; si coincideix amb la fitxa es marca d'alguna manera.

El primer que aconsegueixi guixar una línia horitzontal de fruites i verdures rebrà un premi i el que aconsegueixi guixar totes les fruites i verdures del cartró rep el major premi com a guanyador de la partida.