• iniciar sessió
  • registre

Els recursos educatius de l’Escola d’Alimentació inclouen una selecció acurada de llibres, contes, jocs, aplicacions, vídeos, còmics, jocs interactius i infografies per a treballar l’alimentació saludable i el foment de l’esport amb els escolars, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.

Aquest material extern, disponible a la web, proporciona als professors i educadors nous recursos periòdics escollits per l’equip de l’Escola, amb la finalitat de transmetre la importància d’una vida sana al seu alumnat, de la manera més divertida i didàctica.

Educació per al consum.

• Libro Educación para el consumo secundaria
Editorial:
Oficina de Publicacions de la Comissió Europea.
Idioma del recurs:
Castellà
Preu:
Gratuït, disponible en format PDF.
Destinataris:
Professors d’Educació Secundària.
Descripció:

Educació per al Consum és un complet i interessant manual per a alumnes de Secundària, que treballa els beneficis de l’alimentació saludable i casolana, i presta un interès especial a les conseqüències del menjar ràpid o “aliments escombraries”. El llibre conté recursos didàctics que podran ser incorporats al programa educatiu de Secundària. La proposta de treball es recolza, de forma addicional, en el visionat dels documentals Sabem el que mengem? i Slow Food, tots dos produïts per RTVE. Interessant pel plantejament i la metodologia -suportada en vídeos- que busca empatitzar amb els alumnes de Secundària.

També et pot interessar