Els recursos educatius de l’Escola d’Alimentació inclouen una selecció acurada de llibres, contes, jocs, aplicacions, vídeos, còmics, jocs interactius i infografies per a treballar l’alimentació saludable i el foment de l’esport amb els escolars, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.

Aquest material extern, disponible a la web, proporciona als professors i educadors nous recursos periòdics escollits per l’equip de l’Escola, amb la finalitat de transmetre la importància d’una vida sana al seu alumnat, de la manera més divertida i didàctica.

El twist de les fruites

• El twist de las frutas
  • Vídeos alimentación sana para niños
  • Vídeos educativos para niños
  • Vídeos alimentación educación infantil y primaria
  • Canciones de alimentación sana para niños
Edat:
Alumnes d’Infantil i Primària.
Idioma del recurs:
Castellà
Durada:
8 minuts
Valors que treballa:
El consum de fruites entre els més petits
Descripció:

El twist de les fruites és un vídeo-conte musical que ensenyarà als nens i nenes més petits la importància de prendre fruita.
Aquest vídeo explica la història d’en Gus, un petit cuc que viu al bosc amb la resta de la seva família, però a qui no li agrada menjar la fruita que la mare li prepara.

Però un dia, en Gus troba al bosc una petita fruita desconeguda que confon amb una pilota. Quan hi juga i sent l’olor que fa, el cuquet tasta la fruita i… descobreix que li agrada molt!
Aquest vídeo és participatiu i permet als nens i nenes un aprenentatge interactiu i divertit; ja que els fa preguntes senzilles que els escolars podran contestar durant el visionat, i així comprovar que han après la lliçó de les fruites.
El vídeo-conte acaba, a més, amb una divertida cançó-karaoke. En resum: El twist de les fruites és un entretingut recurs educatiu per fomentar el consum de fruites entre els alumnes de Primària i Infantil.

També et pot interessar