Els recursos educatius de l’Escola d’Alimentació inclouen una selecció acurada de llibres, contes, jocs, aplicacions, vídeos, còmics, jocs interactius i infografies per a treballar l’alimentació saludable i el foment de l’esport amb els escolars, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.

Aquest material extern, disponible a la web, proporciona als professors i educadors nous recursos periòdics escollits per l’equip de l’Escola, amb la finalitat de transmetre la importància d’una vida sana al seu alumnat, de la manera més divertida i didàctica.

Food Pyramid for Children (La Piràmide Nutricional per a infants)

• Food Pyramid for Children
  • La Pirámide Nutricional para niños
  • Vídeos contra la obesidad infantil
  • Vídeos educativos para niños en inglés
Edat:
Alumnes de Primària i primers anys de Secundària.
Idioma del recurs:
Anglès
Durada:
3 minuts
Valors que treballa:
La piràmide nutricional
Descripció:

Food Pyramid for Children (La Piràmide Nutricional per a infants) és un capítol de la sèrie didàctica Nellie and Ned, programa educatiu protagonitzat per una singular parella formada per una marioneta i una noia de carn i os.
En aquest episodi, el peculiar duo estarà acompanyat per un professor-marioneta, que serà l’encarregat de repassar els secrets de la piràmide nutricional: com funciona i què significa cada nivell.

Aquest divertit mestre explicarà, a més, per què els carbohidrats es col•loquen al final de la piràmide nutricional. I quantes racions de cada tipus d’aliments necessiten menjar els nens i nenes per créixer sans i tenir energia suficient a escola.
Divertit i molt educatiu, aquest vídeo serveix de suport als continguts específics del currículum escolar; en concret, els referits a la important piràmide nutricional. En conseqüència, serà d’ajuda a alumnes i professors de col•legis anglesos o bilingües de llengua anglesa que ensenyin l’alimentació saludable a les aules.