• iniciar sessió
  • registre

Els recursos educatius de l’Escola d’Alimentació inclouen una selecció acurada de llibres, contes, jocs, aplicacions, vídeos, còmics, jocs interactius i infografies per a treballar l’alimentació saludable i el foment de l’esport amb els escolars, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.

Aquest material extern, disponible a la web, proporciona als professors i educadors nous recursos periòdics escollits per l’equip de l’Escola, amb la finalitat de transmetre la importància d’una vida sana al seu alumnat, de la manera més divertida i didàctica.

Make me a Genius: Our Food (Fes-me un geni: El nostre menjar)

• Make me a genious: Our Food (Hazme un genio: Nuestra comida)
  • Vídeos alimentación sana para niños
  • Vídeos educativos para niños en inglés
  • Vídeos prevenir obesidad
Edat:
Alumnes de Primària.
Idioma del recurs:
Anglès
Durada:
5 minuts
Valors que treballa:
Alimentació saludable i prevenció de l’obesitat en nens i nenes.
Descripció:

Aquest vídeo didàctic per a alumnes de Primària, i en anglès, explica amb ajuda de divertits personatges d’animació com és d’important alimentar-se de forma sana i reduir el consum de menjars poc nutritius, com algunes pizzes o les patates fregides.
L’animació és interessant perquè serveix de suport directe a alguns continguts del currículum escolar. També ajudarà els escolars a fixar els seus coneixements en matèria d’alimentació estudiats a classe.
Entre els continguts educatius que repassa el vídeo hi ha els tipus d’aliments i la funció dels menjars. Amb aquest vídeo, a més, serà un plaer per als nens i nenes aprendre els secrets de la piràmide nutricional, mentre fixen alguns coneixements de la llengua anglesa.
Entretingut, i molt didàctic, aquest capítol de la sèrie educativa infantil Make me a Genius pot resultar de gran ajuda a professors i mestres que abordin l’alimentació saludable a les seves classes per mitjà de la llengua anglesa.

També et pot interessar