• registro

• App infantil Diana hace deporte
  • aplicaciones para niños
  • App educativas alimentacion
  • App educativas contra obesidad niños
Edad:
Alumnos de infantil e primaria.
Idioma del recurso:
Precio:
Gratuíta.
Descripción:

Diana fai deporte é unha sinxela aplicación que lles ensina aos nenos e nenas de entre catro e oito anos a importancia de realizar deporte de xeito habitual. Esta app está pensada para que os máis cativos aprendan a facer exercicio e a levar unha vida menos sedentaria.
Esta aplicación infantil inclúe xogos que consisten en colorear online a personaxes que acoden á escola a pé, arrastrar e soltar obxectos, emparellar distintos accesorios deportivos e completar un crebacabezas no que distintas animacións practican deporte.
Con carácter eminentemente lúdico, a aplicación Diana fai deporte pode constituír un divertido punto de partida para traballar a importancia de levar unha vida activa durante a idade escolar.