• Izena eman

Elikadura Eskolaren hezkuntza-baliabideen artean, ondo aukeratutako liburu, ipuin, jolas, app, bideo, komiki, jolas interaktibo eta infografiak daude, txikienen artean elikadura osasungarria eta jarduera fisikoa sustatzen laguntzeko.

Material horien bitartez, irakasle zein hezitzaileei baliabide gehigarriak eman nahi zaizkie bizimodu osasungarri bat izateak duen garrantzia modu dibertigarri eta didaktikoenean transmititzen laguntzeko.

Activilandia

• juegos online Alimentraining
  • juegos educativos contra obesidad
  • Juegos educativos deporte colegios
  • canciones de actividad física
  • prevenir la obesidad niños
Adina:
Lehen Hezkuntzako ikasleak
Baliabideko hizkuntza:
Gaztelania
Zer balio lantzen dituen:
Elikadura osasuntsua sustatzea eta egoneko bizitza murriztea.
Deskribapena:

Activilandia jolas-parke erraldoia da, Lehen Hezkuntzako ikasleen artean elikadura osasungarria eta bizimodu aktiboagoak sustatzeko baliabide didaktikoak eta elkarreraginezo jolasak dituena. Online bidezko jolas-parke hezitzaile honek dituen edukiak ugariak bezain anitzak dira. Sportacos izeneko astronauta batek kirola egitera bultzatzeko online jarduerez gain, ikasleentzako elkarreraginezko sukaldaritza-eskolak ere baditu Activilandiak, Itzelezko Paulo sukaldari alaiaren eskutik. Horrez gain, plataformak badu beste baliabide interesgarri bat: Sumendi-erronka, kirola egitean indartsu egoteko haurrek zein elikagai osasuntsu aukeratu behar dituzten irakastea du helburu duena. Bestalde, ikasgelan erabiltzeko material didaktikodun fitxak eta kalean egiteko jolasak ere baditu, haurrak beren eguneroko bizimoduan kirolaren eta elikadura osasuntsuaren garrantziaz ohar daitezen.

Hau ere zure interesekoa izan daiteke