• rexistro

Os recursos educativos da Escola de Alimentación inclúen unha coidada selección de libros, contos, xogos, apps, vídeos, cómics, xogos interactivos e infografías para traballar a alimentación saudable e o fomento do deporte cos escolares, dende a educación infantil ata o bacharelato.

Este material externo, dispoñible na web, proporciónalles aos profesores e educadores novos recursos periódicos escollidos polo equipo da Escola, co fin de lles transmitir a importancia dunha vida sa aos seus alumnos e alumnas, do xeito máis divertido e didáctico.

The Importance of Healthy Food (A importancia dunha alimentación sa)

• The Importance of Healthy Food- La importancia de una alimentación sana
  • Vídeos alimentación sana para niños
  • Vídeos educativos para niños en inglés
  • Vídeos prevenir obesidad
  • Vídeos infantiles
Idade:
Alumnos de infantil e primeiros anos de primaria.
Idioma do recurso:
Duración:
Valores que traballa:
Alimentación saudable e prevención da obesidade en nenos e nenas.
Descrición:

Este vídeo educativo repasa a importancia de alimentarse de maneira sa e de reducir o consumo de comidas moi caloríficas pero pouco nutritivas entre os nenos de educación infantil e primaria. Narrada en inglés, con ritmo lento e subtítulos, a animación conta a historia de Max, un neno que adora comer hamburguesas, chocolate e patacas fritidas. Alimentos todos eles incluídos dentro da chamada "comida lixo". A súa nai lémbralle que estes alimentos pode comelos, pero só de cando en vez; e que a súa alimentación debería basearse en comidas saudables e máis equilibradas, con produtos como vexetais, carne, peixe, etc. Pero a conversa, como tantas veces acontece na vida real, non provoca o efecto desexado no neno. A súa nai entón proponlle que alimente ao seu can Ralf do xeito que el crea máis conveniente. E o neno, sen dubidalo, ofrécelle ao seu peludo compañeiro as mesmas patacas fritidas que el consume sen parar. Mais o animal non tardará en enfermar e en perder a enerxía e ledicia que antes o caracterizaban. O mesmo lle acontecerá a Max, que engordará e engordará como consecuencia da súa mala alimentación. Por fortuna, grazas ás comidas sas, tanto Max como o seu querido amigo de catro patas recuperarán a saúde e a ledicia perdida. The Importance of Healthy Food é un vídeo didáctico que apoia o currículo escolar dos cursos de infantil e primaria en escolas inglesas ou bilingües que dean parte do seu temario nesta lingua estranxeira.

Tamén che pode interesar