• rexistro

Os recursos educativos da Escola de Alimentación inclúen unha coidada selección de libros, contos, xogos, apps, vídeos, cómics, xogos interactivos e infografías para traballar a alimentación saudable e o fomento do deporte cos escolares, dende a educación infantil ata o bacharelato.

Este material externo, dispoñible na web, proporciónalles aos profesores e educadores novos recursos periódicos escollidos polo equipo da Escola, co fin de lles transmitir a importancia dunha vida sa aos seus alumnos e alumnas, do xeito máis divertido e didáctico.

Make me a genious: Our Food (Faime un xenio: A nosa comida)

• Make me a genious: Our Food (Hazme un genio: Nuestra comida)
  • Vídeos alimentación sana para niños
  • Vídeos educativos para niños en inglés
  • Vídeos prevenir obesidad
Idade:
Alumnos de primaria.
Idioma do recurso:
Inglés
Duración:
Valores que traballa:
Alimentación saudable e prevención da obesidade en nenos e nenas.
Descrición:

Este vídeo didáctico para alumnos de primaria, e en inglés, explica coa axuda de divertidos personaxes de animación o importante que é alimentarse de maneira sa e reducir o consumo de comidas pouco nutritivas, como algunhas pizzas ou as patacas fritidas.
A animación é interesante porque serve de apoio directo a algúns contidos do currículo escolar. Tamén lles axudará aos escolares a fixaren os coñecementos en materia de alimentación estudados na clase.
Entre os contidos educativos que repasa o vídeo están os tipos de alimentos e a función das comidas. Con este vídeo, ademais, será un pracer para os nenos e nenas aprender os segredos da pirámide nutricional, mentres fixan algúns coñecementos da lingua inglesa.
Entretido, e moi didáctico, este capítulo da serie educativa infantil Make me a Genious pódelles resultar de grande axuda a profesores e mestres que aborden a alimentación saudable nas súas clases a través da lingua inglesa.

Tamén che pode interesar