• registro

Cool food planet

• juegos online alimentación Cool food planet
  • juegos educativos alimentación sana
  • juego online alimentacion pirámide nutricion
  • Juegos alimentación sana de niños y niñas
  • juegos contra obesidad infantil
Edad:
6 eta 12 urte bitarteko ikasleak.
Idioma del recurso:
Valores que trabaja:
Elikadura osasuntsua eta segurua.
Descripción:

Cool food planet online-jolasen plataforma hezitzaile interesgarria da, ikasleek janari orekatuari, osasunari eta elikadura-seguruari buruz dituzten ezagutzak hobetzeko.

Cool food planet 6 eta 12 urte bitarteko haurrek haien kabuz online-jolasak ikertu ditzaten sortuta dago, baita irakasleek elikadura-edukiei buruzko baliabide didaktiko bizigarriak izan ditzaten ere.

Ataria bi web-orrik osatzen dute, haur-taldearen adinaren arabera: 6 urtetik 8 urtera edo 9 urtetik 12 urtera. Horrez gain, Cool food planet-en zenbait galaxiatara jo daiteke: janari osasungarriarenera, elikadurarenera eta osasunarenera.

Elkarreraginezko jolasak orijinalak eta zorrotzak dira: laborantza dibertigarriak sortzeko jarraibideak, mahai-tresnak erabiltzen ikasteko proposamen burutsuak (sardexka-tiragoma), eta kirolaren uhartea, ikasleak kirola egiteak duen garrantziaz ohar daitezen.

También puede interesarte