Els recursos educatius de l’Escola d’Alimentació inclouen una selecció acurada de llibres, contes, jocs, aplicacions, vídeos, còmics, jocs interactius i infografies per a treballar l’alimentació saludable i el foment de l’esport amb els escolars, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.

Aquest material extern, disponible a la web, proporciona als professors i educadors nous recursos periòdics escollits per l’equip de l’Escola, amb la finalitat de transmetre la importància d’una vida sana al seu alumnat, de la manera més divertida i didàctica.

Animals de la granja - Nens

• Animals de la granja - Nens
  • Animales de granja - Niños
Edat:
De 2 a 4 anys
Idioma del recurso:
Castellà
Preu:
Gratuïta
Descripció:

L’aplicació “La granja d’animals per a nens” té com a principal funció la de mostrar el treball de base que es du a terme al camp. D’aquesta manera, el teu fill podrà interactuar amb gran varietat d’animals (pollastres, ànecs, vaques, porcs…). També aprendrà d’on venen aliments com ara la llet, el formatge, la mel, com arreglar una tanca o substituir els pneumàtics d’un tractor.

El desenvolupament intel·lectual del nen pot ser estimulat des del naixement. Des del principi  són ben útils les diverses activitats i jocs per a que el nostre fill pugui explotar plenament les seves ganes d’aprendre amb molt més entusiasme. Quan el nostre fill creix comença a descobrir el món que l’envolta.

L’aplicació està dissenyada per a nens d’entre 2 a 4 anys.