Jocs

Els jocs són un mètode eficaç per a aconseguir una millor assimilació dels continguts. Aquí trobaràs una varietat d'activitats, contes, il·lustracions o reptes per a treballar diferents temàtiques de manera lúdica i autònoma, tant a l'aula com a casa.

Alumnes de 3 a 6 anys

Per mitjà de contes aprendran que hi ha diferents maneres de cuinar un aliment, també el seu origen i temporalitat, o a dur unes rutines de vida saludables.

Reutilitzar i reduir a més de reciclar

Joc

Conte Interactiu "Reutilitzar i reduir a més de reciclar"

Ver
Quin és l'origen dels aliments?

Joc

Quin és l'origen dels aliments?

Ver
Quina història podem inventar?

Joc

Quina història podem inventar?

Alumnes de 6 a 8 anys

Al llarg d'aquests dossiers ens acompanyaran Tix, Loy, Edda i Kun. Les seves vivències, plasmades en format de còmic, ens acostaran a diferents temàtiques i fomentaran la reflexió de l'alumnat sobre els seus hàbits quotidians.

La missió d'en Tix i la Loy

Joc

Joc Interactiu "La missió d'en Tix i la Loy"

Alumnes de 8 a 12 anys