Ir o contido principal

Xogos

Os xogos son un método eficaz para lograr unha mellor asimilación dos contidos. Aquí atoparás unha variedade de actividades, contos, ilustracións ou retos para traballar distintas temáticas de forma lúdica e autónoma, tanto na aula como en casa.

Alumnos de 3 a 6 anos

A través de contos aprenderán que existen diferentes formas de cociñar un alimento, tamén a súa orixe e temporalidade, ou a levar rutinas de vida saudables.

Reutilizar e reducir ademais de reciclar

Xogo

Conto Interactivo "Reutilizar e reducir ademais de reciclar"

Ver
Cal é a orixe dos alimentos?

Xogo

Cal é a orixe dos alimentos?

Ver
Que historia podemos inventar?

Xogo

Que historia podemos inventar?

Alumnos de 6 a 8 anos

Ao longo destes informes acompañarannos Tix, Loy, Edda e Kun. A través das súas vivencias, plasmadas en formato cómic, achegarannos a distintas temáticas e fomentarán a reflexión do alumnado sobre os seus hábitos cotiáns.

A misión de Tix e Loy

Xogo

Xogo Interactivo "A misión de Tix e Loy"

Alumnos de 8 a 12 anos

Contido educativo desenvolvido por expertos pedagogos e dietistas-nutricionistas que busca cumprir os obxectivos curriculares desta etapa.

A misión de Tix e Loy

Xogo

Xogo Interactivo "A misión de Tix e Loy"

Imos de campamento