Ir o contido principal

Alumnos de 3 a 6 anos

Nesta etapa comezan a interiorizar os hábitos de alimentación que lles acompañarán ao longo da súa vida. Esta guía conduciralles, de xeito dinámico e experiencial, a explorar os seus sentidos e descubrir o gusto polos novos alimentos.

Unidades didácticas

Expertos en pedagoxía deseñaron distintas unidades de traballo, axustadas aos diferentes tramos de idade, co obxectivo de fomentar hábitos saudables no alumnado, tanto desde o punto de vista da nutrición e o coñecemento dos alimentos, como da saúde, a hixiene ou o coidado do medioambiente

guia-docente-3_6-eroski-24_25-gal.pdf
Descubrir o gusto polos alimentos

Unidade didáctica 1

Descubrimos o gusto polos alimentos

Promovemos os hábitos saudables

Unidade didáctica 2

Promovemos os hábitos saudables

Xogos

Os xogos son un método eficaz para lograr unha mellor asimilación dos contidos. Aquí atoparás unha variedade de actividades, contos, ilustracións ou retos para traballar distintas temáticas de forma lúdica e autónoma, tanto na aula como en casa.

Reutilizar e reducir ademais de reciclar

Xogo

Conto Interactivo "Reutilizar e reducir ademais de reciclar"

Ver
Cal é a orixe dos alimentos?

Xogo

Cal é a orixe dos alimentos?

Ver
Que historia podemos inventar?

Xogo

Que historia podemos inventar?

¿Cómo participar?

Para particiar en el programa educativo “Energía para crecer” de la Escuela de Alimentación Fundación EROSKI es muy sencillo, sigue lo pasos y accede gratis a todos contenidos