3 eta 6 urte bitarteko ikasleak

Etapa honetan hasten dira bizitza osoan zehar izango dituzten elikadura-ohiturak barneratzen. Gida honek, modu dinamiko eta esperientzialean, zentzumenak aztertzera eta elikagai berriak ezagutzera eramango ditu.

Unitate didaktikoak

Pedagogiako adituek hainbat lan-unitate diseinatu dituzte, adin-tarte bakoitzera egokituta, ikasleen artean ohitura osasungarriak sustatzeko, bai nutrizioaren eta elikagaien ezagutzaren ikuspegitik, bai osasunaren, higienearen eta ingurumenaren zainketaren ikuspegitik.

guia-docente-3_6-eroski-24_25-ekr.pdf
Jakiekiko gustua aurkitzen dugu

Unitate didaktikoa 1

Jakiekiko gustua aurkitzen dugu

Ohitura osasungarriak sustatzen ditugu

Unitate didaktikoa 2

Ohitura osasungarriak sustatzen ditugu

Jokoak

Jokoak metodo eraginkorra dira edukiak hobeto barneratzeko. Hemen, hainbat jarduera, ipuin, ilustrazio edo erronka aurkituko dituzu, hainbat gai modu ludiko eta autonomoan lantzeko, bai ikasgelan, bai etxean.

Berrerabili eta murriztu, birziklatzeaz gain

Jokoa

"Berrerabili eta murriztu, birziklatzeaz gain" ipuin interaktiboa

Ver
Zein da elikagaien jatorria?

Jokoa

Zein da elikagaien jatorria?

Ver
Zer istorio asma dezakegu?

Jokoa

Zer istorio asma dezakegu?

¿Cómo participar?

Para particiar en el programa educativo “Energía para crecer” de la Escuela de Alimentación Fundación EROSKI es muy sencillo, sigue lo pasos y accede gratis a todos contenidos