6 eta 8 urte bitarteko ikasleak

Funtsezko fasea da ohitura osasungarrien gaineko hezkuntza sendotzeko. Baliabide horiei esker, elikaduraren alde onak, produktuen jatorriak duen garrantzia edo ingurunearentzat ekintza jasangarriak egiteak duen oihartzuna identifikatuko dituzte.

Unitate didaktikoak

Pedagogiako adituek hainbat lan-unitate diseinatu dituzte, adin-tarte bakoitzera egokituta, ikasleen artean ohitura osasungarriak sustatzeko, bai nutrizioaren eta elikagaien ezagutzaren ikuspegitik, bai osasunaren, higienearen eta ingurumenaren zainketaren ikuspegitik.

guia-docente-6_8-eroski-24_25-ekr.pdf
Tix, Loy, Edda eta Kun ezagutzen ditut!

Unitate didaktikoa 1

Tix, Loy, Edda eta Kun ezagutzen ditut!

Ver
Nolakoa da nire elikadura?

Unitate didaktikoa 2

Nolakoa da nire elikadura?

Ver
Nondink dator nire janaria?

Unitate didaktikoa 3

Nondink dator nire janaria?

Ver
Nire osasuna batuketa bat da!

Unitate didaktikoa 4

Nire osasuna batuketa bat da!

Ver
Nola zaindu dezaket nire mundua?

Unitate didaktikoa 5

Nola zaindu dezaket nire mundua?

Jokoak

Jokoak metodo eraginkorra dira edukiak hobeto barneratzeko. Hemen, hainbat jarduera, ipuin, ilustrazio edo erronka aurkituko dituzu, hainbat gai modu ludiko eta autonomoan lantzeko, bai ikasgelan, bai etxean.

Tix eta Loyren misioa

Jokoa

"Tix eta Loyren misioa" Joko interaktiboa

¿Cómo participar?