Skip to main content

Unitate didaktikoa 5

Nola zaindu dezaket nire mundua?

Hiru R-ak (murriztu, berrerabili eta birziklatu) aztertzera eta zuen eguneroko bizitzan aplika ditzakezuen ekintza jasangarriak diseinatzera gonbidatzen zaituztegu.
 

Erregistratu egin nahi dut
Laburpena

Bosgarren unitatearen helburua da ikasleek ekintza jasangarriak proposatu ahal izatea, 3 Ekintzak identifikatuta, ingurumenaren zaintza egunerokoan txertatzeko.

Gaiak

Bosgarren unitate didaktikoan ingurumen-iraunkortasunari buruz hitz egiten da:

• Elikagaiak alferrik galtzea.

• 3 Ekintzak: murriztea, berrerabiltzea eta birziklatzea.

• Ingurumena zaintzea.

• Naturarekiko errespetua.

Ikaskuntza-helburuak

Ekintza jasangarriak proposatzea, 3 Ekintzak identifikatuta, ingurumenaren zaintza egunerokotasunean txertatzeko.

Curriculum-edukiak

• Murriztea, berrerabiltzea eta birziklatzea.

• Energia aurreztea eta ingurumena babestea.

• Bakarkako eta taldeko lana.

• Energia aurreztea eta ingurumena babestea.

• Objektuak eta substantziak murriztea, berrerabiltzea eta birziklatzea.

• Bakarkako eta taldeko lana.

Jarduerak

1 JARDUERA: Nola aplika ditzakegu 3 Ekintzak?

2 JARDUERA: Zer erabilera berri eman diezaiokegu?

3 JARDUERA: Zer ekintzek laguntzen diote naturari?

4 JARDUERA: Zer egin dezakegu ingurumenaren alde?

5 JARDUERA: Ingurumenaren denbora-pasa

Curriculum-gaitasunak

• Hizkuntzakomunikazioa.

• Ikasten ikastea.

• Gaitasun sozial eta zibikoak.

• Ekimen-zentzua eta espiritu ekintzailea.

Materiala

Erlazionatutako edukia

Tix, Loy, Edda eta Kun ezagutzen ditut!

Unitate didaktikoa 1

Tix, Loy, Edda eta Kun ezagutzen ditut!

Ver
Nolakoa da nire elikadura?

Unitate didaktikoa 2

Nolakoa da nire elikadura?

Ver
Nondink dator nire janaria?

Unitate didaktikoa 3

Nondink dator nire janaria?

Ver
Nire osasuna batuketa bat da!

Unitate didaktikoa 4

Nire osasuna batuketa bat da!

Ver