Unitate didaktikoa 5
Nola zaindu dezaket nire mundua?
Hiru R-ak (murriztu, berrerabili eta birziklatu) aztertzera eta zuen eguneroko bizitzan aplika ditzakezuen ekintza jasangarriak diseinatzera gonbidatzen zaituztegu.
Bosgarren unitatearen helburua da ikasleek ekintza jasangarriak proposatu ahal izatea, 3 Ekintzak identifikatuta, ingurumenaren zaintza egunerokoan txertatzeko.
Bosgarren unitate didaktikoan ingurumen-iraunkortasunari buruz hitz egiten da:
• Elikagaiak alferrik galtzea.
• 3 Ekintzak: murriztea, berrerabiltzea eta birziklatzea.
• Ingurumena zaintzea.
• Naturarekiko errespetua.
Ekintza jasangarriak proposatzea, 3 Ekintzak identifikatuta, ingurumenaren zaintza egunerokotasunean txertatzeko.
• Murriztea, berrerabiltzea eta birziklatzea.
• Energia aurreztea eta ingurumena babestea.
• Bakarkako eta taldeko lana.
• Energia aurreztea eta ingurumena babestea.
• Objektuak eta substantziak murriztea, berrerabiltzea eta birziklatzea.
• Bakarkako eta taldeko lana.
1 JARDUERA: Nola aplika ditzakegu 3 Ekintzak?
2 JARDUERA: Zer erabilera berri eman diezaiokegu?
3 JARDUERA: Zer ekintzek laguntzen diote naturari?
4 JARDUERA: Zer egin dezakegu ingurumenaren alde?
5 JARDUERA: Ingurumenaren denbora-pasa
• Hizkuntzakomunikazioa.
• Ikasten ikastea.
• Gaitasun sozial eta zibikoak.
• Ekimen-zentzua eta espiritu ekintzailea.
Materiala