Unitate didaktikoa 2
Nolakoa da nire elikadura?
Gure elikadura ohiturei buruz hausnartzen dugu. Elikagai askotarikoak eta osasuntsuak kontsumitzen ditugu?
Bigarren unitatearen bidez, ikasleek beren elikadura-ohiturei buruzko gogoeta egin dezaten lortu nahi da, lanerako metodo gisa nutrizio-platera erabiliz. Plater horren helburua da elikagai osasungarrien askotariko kontsumoa areagotzea eta hain osasungarriak ez direnen kontsumoa murriztea.
Bigarren unitate didaktikoak nutrizio eta elikadura osasungarriaren kontzeptuak lantzen ditu:
• Plater osasungarria.
• Elikagai-taldeak.
• Elikadura-ohitura osasungarriak.
• Elikadura orekatua eta askotarikoa.
Elikadura-ohiturei buruz hausnartzea, nutrizio-platera berrikusita, janari nagusietan elikadura-talde osasungarriak planifikatzeko eta txertatzeko eta osasungarritasun txikieneko janarien kontsumoa murrizteko.
• Elikadura-ohiturak: dieta orekatua.
• Norberaren higienea, atsedena, aisia eta gorputzaren zaintza.
• Bakarkako eta taldeko lana.
• Elikadura-ohiturak: dieta orekatua.
• Norberaren higienea, atsedena, aisia eta gorputzaren zaintza.
• Bakarkako eta taldeko lana.
1. JARDUERA: Zer erantzungo zenioke?
2. JARDUERA: Nola elikatzen zara?
3. JARDUERA: Zenbat azukre dute?
• Hizkuntza-komunikazioa.
• .Ikasten ikastea.
• Gaitasun sozial eta zibikoak.
• Ekimen-zentzua eta espiritu ekintzailea.
Materiala