Skip to main content

Unitate didaktikoa 2

Nolakoa da nire elikadura?

Gure elikadura ohiturei buruz hausnartzen dugu. Elikagai askotarikoak eta osasuntsuak kontsumitzen ditugu?

Erregistratu egin nahi dut
Laburpena

Bigarren unitatearen bidez, ikasleek beren elikadura-ohiturei buruzko gogoeta egin dezaten lortu nahi da, lanerako metodo gisa nutrizio-platera erabiliz. Plater horren helburua da elikagai osasungarrien askotariko kontsumoa areagotzea eta hain osasungarriak ez direnen kontsumoa murriztea.

Gaiak

Bigarren unitate didaktikoak nutrizio eta elikadura osasungarriaren kontzeptuak lantzen ditu:

• Plater osasungarria.

• Elikagai-taldeak.

• Elikadura-ohitura osasungarriak.

• Elikadura orekatua eta askotarikoa.
 

Ikaskuntza-helburuak

Elikadura-ohiturei buruz hausnartzea, nutrizio-platera berrikusita, janari nagusietan elikadura-talde osasungarriak planifikatzeko eta txertatzeko eta osasungarritasun txikieneko janarien kontsumoa murrizteko.

Curriculum-edukiak

• Elikadura-ohiturak: dieta orekatua.

• Norberaren higienea, atsedena, aisia eta gorputzaren zaintza.

• Bakarkako eta taldeko lana.

• Elikadura-ohiturak: dieta orekatua.

• Norberaren higienea, atsedena, aisia eta gorputzaren zaintza.

• Bakarkako eta taldeko lana.

Jarduerak

1. JARDUERA: Zer erantzungo zenioke?

2. JARDUERA: Nola elikatzen zara?

3. JARDUERA: Zenbat azukre dute?
 

Curriculum-gaitasunak

• Hizkuntza-komunikazioa.

• .Ikasten ikastea.

• Gaitasun sozial eta zibikoak.

• Ekimen-zentzua eta espiritu ekintzailea.

Materiala

Erlazionatutako edukia

Tix, Loy, Edda eta Kun ezagutzen ditut!

Unitate didaktikoa 1

Tix, Loy, Edda eta Kun ezagutzen ditut!

Ver
Nondink dator nire janaria?

Unitate didaktikoa 3

Nondink dator nire janaria?

Ver
Nire osasuna batuketa bat da!

Unitate didaktikoa 4

Nire osasuna batuketa bat da!

Ver
Nola zaindu dezaket nire mundua?

Unitate didaktikoa 5

Nola zaindu dezaket nire mundua?

Ver