Unidade didáctica 2
Como é a miña alimentación?
Reflexionamos sobre os nosos hábitos alimentarios, Consumimos alimentos variados e saudables?
A segunda unidade didáctica pretende que o alumnado reflexione sobre os seus hábitos alimentarios, usando como método de traballo o prato nutricional, cuxa finalidade é buscar o incremento do consumo variado de alimentos saudables, e reducir o consumo dos menos saudables.
A segunda unidade didáctica abórdanse os conceptos de nutrición e alimentación saudable:
• O prato saudable.
• Os grupos de alimentos.
• Hábitos alimentarios saudables.
• Alimentación equilibrada e variada.
Reflexionar sobre os hábitos alimentarios, a partir da revisión do prato nutricional, coa finalidade de planificar e incorporar os diferentes grupos alimentarios saudables nas comidas principais e reducir o consumo dos menos saudables.
• Hábitos de alimentación: a dieta equilibrada.
• A hixiene persoal, o descanso, o lecer, e o coidado do corpo.
• Hábitos de alimentación saudables: a dieta equilibrada.
• A hixiene persoal, o aseo, o descanso, o lecer, a atención ao corpo.
ACTIVIDADE 1: Que lle responderías?
ACTIVIDADE 2: Como che alimentas?
ACTIVIDADE 3: Canto azucre teñen?
• Comunicación lingüística.
• Aprender a aprender.
• Competencias sociais e cívicas.
• Sentido da iniciativa e espírito emprendedor
Material