Ir o contido principal

Alumnos de 6 a 8 anos

É unha fase clave para afianzar a educación en hábitos saudables. Estes recursos axudarán a identificar os beneficios da alimentación, a importancia da orixe dos produtos, ou a repercusión para a contorna de realizar accións sostibles.

Unidades didácticas

Expertos en pedagoxía deseñaron distintas unidades de traballo, axustadas aos diferentes tramos de idade, co obxectivo de fomentar hábitos saudables no alumnado, tanto desde o punto de vista da nutrición e o coñecemento dos alimentos, como da saúde, a hixiene ou o coidado do medioambiente

guia-docente-6_8-eroski-24_25-gal.pdf
Coñezo a Tix, Loy, Edda e Kun

Unidade didáctica 1

Coñezo a Tix, Loy, Edda e Kun

Ver
Como é a miña alimentación?

Unidade didáctica 2

Como é a miña alimentación?

Ver
De onde provén a miña comida?

Unidade didáctica 3

De onde provén a miña comida?

Ver
A miña saúde é unha suma!

Unidade didáctica 4

A miña saúde é unha suma!

Ver
Como podo coidar o meu mundo?

Unidade didáctica 5

Como podo coidar o meu mundo?

Xogos

Os xogos son un método eficaz para lograr unha mellor asimilación dos contidos. Aquí atoparás unha variedade de actividades, contos, ilustracións ou retos para traballar distintas temáticas de forma lúdica e autónoma, tanto na aula como en casa.

A misión de Tix e Loy

Xogo

Xogo Interactivo "A misión de Tix e Loy"

¿Cómo participar?