Ir o contido principal

Como funciona?

Insignia aos nenos e nenas durate a súa etapa escolar a comer san e crecer fortes, en definitiva a ser máis felices, co Programa Educativo en Alimentación e Hábitos Saudables. É moi sinxelo segue estes paso e forma parte desta comunidade:

Rexístrache

Es educador? Úneche ao noso Programa Educativo Energia para crecer da Escola de Alimentación da fundación EROSKI.

Poderás acceder a todo o contido: descargar as unidades didácticas, solicitar visitas aos nosos talleres presenciais e unha vez completado o programa educativo poderás solicitar o teu diploma de Escola Saudable.

Quero rexistrarme

Descárgache as unidades didácticas

Expertos en pedagoxía deseñaron distintas unidades de traballo, axustadas aos diferentes tramos de idade, co obxectivo de fomentar hábitos saudables no alumnado. Inclúe guías para o docente, cadernos para o alumnado con actividades interactivas e autocorrectivas.

Descárgache as unidades didácticas e consegue a medalla de bronce!

Ver unidades didácticas

Talleres

Os nosos talleres son a mellor ferramenta para afianzar os coñecementos desenvolvidos en clase.

Consegue a medalla de prata solicitando unha visita aos nosos talleres prensenciales. Si non hai talleres preto do teu centro, podes pasar ao seguinte nivel realizando algúns dos nosos talleres en aula ou realizando algúns dos xogos interactivos.

Ti elixes!

Ver talleres

Solicita o teu diploma

Pensamos que os Centros Educativos que promoven unha alimentación sa e uns hábitos de vida saudables entre os seus alumnos merecen ser recoñecidos. Por iso, todos os Centros que realicen o Programa Educativo obterán o diploma de "Escola Saudable"

Para conseguir os teus diplomas e obter a medalla de ouro, só terás que encher unha enquisa que nos axudará a seguir mellorando.

Rexístrache