Com funciona?

Ensenya als nens i nenes durate la seva etapa escolar a menjar sa i créixer forts, en definitiva a ser més felices, amb el Programa Educatiu en Alimentació i Hàbits Saludables. És molt senzill segueix aquests pas i forma part d'aquesta comunitat:

Registra't

Ets educador? Uneix-te al nostre Programa Educatiu Energia per a créixer de l'Escola d'Alimentació de la fundació EROSKI.

Podràs accedir a tot el contingut: descarregar les unitats didàctiques, sol·licitar visites als nostres tallers presencials i una vegada completat el programa educatiu podràs sol·licitar el teu diploma d'Escola Saludable.

Vull registrar-me

Descarrega't les unitats didàctiques

Experts en pedagogia han dissenyat diferents unitats de treball, ajustades als diferents trams d'edat, amb l'objectiu de fomentar hàbits saludables en l'alumnat. Inclou guies per al docent, quaderns per a l'alumnat amb activitats interactives i autocorrectivas.

Descarrega't les unitats didàctiques i aconsegueix la medalla de bronze!

Veure unitats didàctiques

Talleres

Els nostres tallers són la millor eina per a afermar els coneixements desenvolupats en classe.

Aconsegueix la medalla de plata sol·licitant una visita als nostres tallers prensenciales. Si no hi ha tallers prop del teu centre, pots passar al següent nivell realitzant alguns dels nostres tallers en aula o realitzant alguns dels jocs interactius.

Tu tries!

Veure tallers

Sol·licita el teu diploma

Pensem que els Centres Educatius que promouen una alimentació sana i uns hàbits de vida saludables entre els seus alumnes mereixen ser reconeguts. Per això, tots els Centres que realitzin el Programa Educatiu obtindran el diploma de "Escola Saludable"

Per a aconseguir el teu diplomes i obtenir la medalla d'or, només hauràs d'emplenar una enquesta que ens ajudarà a continuar millorant.

Registra't