Nola funtzionatzen du?

Elikadura eta Ohitura Osasungarriei buruzko Hezkuntza Programaren bidez, erakutsi haurrei osasuntsu jaten eta indartsu hazten, hau da, zoriontsuago izaten. Oso erraza da urrats hauei jarraitzea eta komunitate honen parte izatea:

Izena eman

Hezitzailea zara? Egin bat gure Energia Hezkuntza Programarekin, EROSKI fundazioaren Elikadura Eskolan hazteko.

Eduki guztia ikusi ahal izango duzu: unitate didaktikoak deskargatu, gure tailer presentzialetara bisitak eskatu, eta, hezkuntza-programa osatu ondoren, Eskola Osasungarriaren diploma eskatu ahal izango duzu.

Erregistratu egin nahi dut

Jaitsi unitate didaktikoak

Pedagogiako adituek hainbat lan unitate diseinatu dituzte, adin tarte ezberdinetara egokituta, ikasleen artean ohitura osasuntsuak sustatzeko helburuarekin. Irakasleentzako gidak, jarduera interaktiboak eta autozuzengarriak dituzten ikasleentzako koadernoak ditu.

Jaitsi unitate didaktikoak eta lortu brontzezko domina!

Unitate didaktikoak ikusi

Tailerrak

Gure tailerrak gelan garatutako ezagutzak sendotzeko tresnarik onena dira.

Eskuratu zilarrezko domina, prentsako lantegietara bisita egiteko eskatuta. Zure ikastetxetik gertu tailerrik ez badago, hurrengo mailara igaro zaitezke gure ikasgelan tailerrak eginez edo joko interaktiboak eginez.

Zeuk aukeratu!

Ikusi tailerrak

Eskatu zure diploma

Ikasleen artean elikadura osasungarria eta bizi-ohitura osasungarriak sustatzen dituzten ikastetxeek aintzat hartzea merezi dutela uste dugu. Horregatik, hezkuntza-programa egiten duten ikastetxe guztiek Eskola Osasungarriaren diploma jasoko dute.

Zure diplomak lortzeko eta urrezko domina lortzeko, nahikoa duzu inkesta bat betetzea hobetzen jarraitzeko.

Izena eman