Vés al contingut

Alumnes de 3 a 6 anys

En aquesta etapa comencen a interioritzar els hàbits d'alimentació que els acompanyaran al llarg de la seva vida. Aquesta guia els conduirà, d’una manera dinàmica i mitjançant l’experiència, a explorar els seus sentits i descobrir el gust pels nous aliments.

Unitats didàctiques

Experts en pedagogia han dissenyat diferents unitats de treball, ajustades als diferents trams d'edat, amb l'objectiu de fomentar hàbits saludables en l'alumnat, tant des del punt de vista de la nutrició i el coneixement dels aliments, com de la salut, la higiene o la cura del medi ambient

guia-docente-3_6-eroski-24_25-cat.pdf
Descobrim el gust pels aliments

Unitat didàctica 1

Descobrim el gust pels aliments

Fomentem els hábits saludables

Unitat didàctica 2

Fomentem els hábits saludables

Jocs

Els jocs són un mètode eficaç per a aconseguir una millor assimilació dels continguts. Aquí trobaràs una varietat d'activitats, contes, il·lustracions o reptes per a treballar diferents temàtiques de manera lúdica i autònoma, tant a l'aula com a casa.

Reutilitzar i reduir a més de reciclar

Joc

Conte Interactiu "Reutilitzar i reduir a més de reciclar"

Ver
Quin és l'origen dels aliments?

Joc

Quin és l'origen dels aliments?

Ver
Quina història podem inventar?

Joc

Quina història podem inventar?

¿Cómo participar?

Para particiar en el programa educativo “Energía para crecer” de la Escuela de Alimentación Fundación EROSKI es muy sencillo, sigue lo pasos y accede gratis a todos contenidos