Skip to main content

Unitate didaktikoa 3

Ikasleen Koadernoa

Elikadura-ohitura osasungarriak sustatzea, 4 fitxa ludiko eta dibertigarriren bidez. Fitxa horiek hainbat jolas, sormen-jarduera eta zentzumen-esperientzia proposatzen dituzte.

Erregistratu egin nahi dut
Ikasleen Koadernoa
Laburpena

Ikasleei eskaintzen zaizkien 4 fitxei esker, elikagaien jatorria aztertu ahalko dute, haien etorkia bereizita eta dieta anitz eta orekatu baten garrantzia ulertuta. Zentzumen-esperientzien eta jarduera ludikoen bidez, higiene-ohiturak indartuko dira eta gehien maite dutenekin jatearen garrantzia ezagutuko dute, elikadurarekiko harreman osasuntsua sustatuz.

Ikaskuntza-helburuak

Elikadurarekin lotutako ohitura osasungarriak sustatzea, elikagaiekiko jakin-mina, kontsumo askotarikoa eta orekatua, higienea eta janariaren inguruko sozializazioa sustatuz, ikasgelan zein etxean izandako esperientzia ludiko eta parte-hartzaileen bidez.

Curriculum-edukiak
  • Elikagaien jatorria.
  • Aniztasuna eta oreka elikaduran.
  • Frutak eta barazkiak kontsumitzearen garrantzia.
  • Familian jateaz gozatzea.
  • Ohitura osasungarriak eta higiene-ohiturak.
  • Elikagaien zentzumen-esplorazioa.
Jarduerak

Ohitura osasungarriak eta elikadura osasungarria eta arduratsua lantzeko 4 urrats:

  • Elikagaien jatorria.
  • Elikagaien aniztasuna.
  • Frutak eta barazkiak kontsumitzea.
  • Familian jateaz gozatzea.
Curriculum-gaitasunak
  • Ohiko jardueretan pixkanaka autonomoagoak izatea.
  • Komunikazio-trebetasunak garatzea hainbat hizkuntza eta adierazpidetan.
  • Bere gaitasun afektiboak garatzea.
  • Afektuari, jolasari, elikadurari, mugimenduari, esplorazioari, higieneari, osasunari eta segurtasunari lotutako oinarrizko premiak gero eta modu autonomoagoan asetzeko estrategiak garatzea, lortutako lorpenengatik gogobetetzea adieraziz.
  • Ingurune fisikoa, naturala eta soziala modu aktiboan behatzea eta aztertzea, ingurune horretako kide izatearen zentzua garatzea, haren ezagutzarekiko interesa erakutsiz, eta ingurune horretan nolabaiteko segurtasunez eta autonomiaz moldatzea.
  • Hizkuntzak pixkanaka bereganatzea, beren beharrak, lehentasunak, sentimenduak, esperientziak eta errealitatearen irudikapenak adierazteko.

Materiala

Erlazionatutako edukia

Jakiekiko gustua aurkitzen dugu

Unitate didaktikoa 1

Jakiekiko gustua aurkitzen dugu

Ver
Ohitura osasungarriak sustatzen ditugu

Unitate didaktikoa 2

Ohitura osasungarriak sustatzen ditugu

Ver