Unitate didaktikoa 3
Ikasleen Koadernoa
Elikadura-ohitura osasungarriak sustatzea, 4 fitxa ludiko eta dibertigarriren bidez. Fitxa horiek hainbat jolas, sormen-jarduera eta zentzumen-esperientzia proposatzen dituzte.

Ikasleei eskaintzen zaizkien 4 fitxei esker, elikagaien jatorria aztertu ahalko dute, haien etorkia bereizita eta dieta anitz eta orekatu baten garrantzia ulertuta. Zentzumen-esperientzien eta jarduera ludikoen bidez, higiene-ohiturak indartuko dira eta gehien maite dutenekin jatearen garrantzia ezagutuko dute, elikadurarekiko harreman osasuntsua sustatuz.
Elikadurarekin lotutako ohitura osasungarriak sustatzea, elikagaiekiko jakin-mina, kontsumo askotarikoa eta orekatua, higienea eta janariaren inguruko sozializazioa sustatuz, ikasgelan zein etxean izandako esperientzia ludiko eta parte-hartzaileen bidez.
- Elikagaien jatorria.
- Aniztasuna eta oreka elikaduran.
- Frutak eta barazkiak kontsumitzearen garrantzia.
- Familian jateaz gozatzea.
- Ohitura osasungarriak eta higiene-ohiturak.
- Elikagaien zentzumen-esplorazioa.
Ohitura osasungarriak eta elikadura osasungarria eta arduratsua lantzeko 4 urrats:
- Elikagaien jatorria.
- Elikagaien aniztasuna.
- Frutak eta barazkiak kontsumitzea.
- Familian jateaz gozatzea.
- Ohiko jardueretan pixkanaka autonomoagoak izatea.
- Komunikazio-trebetasunak garatzea hainbat hizkuntza eta adierazpidetan.
- Bere gaitasun afektiboak garatzea.
- Afektuari, jolasari, elikadurari, mugimenduari, esplorazioari, higieneari, osasunari eta segurtasunari lotutako oinarrizko premiak gero eta modu autonomoagoan asetzeko estrategiak garatzea, lortutako lorpenengatik gogobetetzea adieraziz.
- Ingurune fisikoa, naturala eta soziala modu aktiboan behatzea eta aztertzea, ingurune horretako kide izatearen zentzua garatzea, haren ezagutzarekiko interesa erakutsiz, eta ingurune horretan nolabaiteko segurtasunez eta autonomiaz moldatzea.
- Hizkuntzak pixkanaka bereganatzea, beren beharrak, lehentasunak, sentimenduak, esperientziak eta errealitatearen irudikapenak adierazteko.
Materiala