Els recursos educatius de l’Escola d’Alimentació inclouen una selecció acurada de llibres, contes, jocs, aplicacions, vídeos, còmics, jocs interactius i infografies per a treballar l’alimentació saludable i el foment de l’esport amb els escolars, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.

Aquest material extern, disponible a la web, proporciona als professors i educadors nous recursos periòdics escollits per l’equip de l’Escola, amb la finalitat de transmetre la importància d’una vida sana al seu alumnat, de la manera més divertida i didàctica.

Activilandia

• juegos online Alimentraining
  • juegos educativos contra obesidad
  • Juegos educativos deporte colegios
  • canciones de actividad física
  • prevenir la obesidad niños
Edat:
Alumnes d’Educació Primària.
Idioma del recurs:
Castellà
Valors que treballa:
Promoure una alimentació saludable i reduir el sedentarisme.
Descripció:

Activilandia és un enorme parc d’atraccions virtual, amb recursos didàctics i jocs interactius que fomenten l’alimentació saludable i uns hàbits de vida més actius entre els escolars d’Educació Primària. Els continguts que inclou aquest gran parc educatiu virtual són nombrosos i molt variats. La plataforma Activilandia incorpora des de jocs en línia en els quals un peculiar astronauta, anomenat Sportacos, anima a practicar esport fins a unes classes de cuina interactiva per als escolars, amb el simpàtic cuiner Pablo Fantástico. Un altre recurs interessant de la plataforma és el joc virtual d’escalada anomenat Desafiament Volcànic, que ensenya als nens i nenes la importància de triar aliments saludables per a estar forts quan practiquen esport. Un altre inclou fitxes de material didàctic per ser utilitzades a l’aula, a més d’activitats de joc a l’aire lliure, per seguir treballant la importància de l’esport i de l’alimentació saludable en la vida real dels alumnes.

També et pot interessar