• iniciar sessió
  • registre

Els recursos educatius de l’Escola d’Alimentació inclouen una selecció acurada de llibres, contes, jocs, aplicacions, vídeos, còmics, jocs interactius i infografies per a treballar l’alimentació saludable i el foment de l’esport amb els escolars, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.

Aquest material extern, disponible a la web, proporciona als professors i educadors nous recursos periòdics escollits per l’equip de l’Escola, amb la finalitat de transmetre la importància d’una vida sana al seu alumnat, de la manera més divertida i didàctica.

Barri Sèsam: El Comte compta moviments

• juegos Barrio Sésamo: El Conde cuenta movimientos
  • juegos educativos contra obesidad
  • Juegos educativos deporte colegios
  • juegos actividad física
  • juegos educación primaria
Edat:
Alumnes d’Infantil i cursos inicials de Primària.
Idioma del recurs:
Castellà
Valors que treballa:
Prevenció de l’obesitat a través de l’activitat física saludable.
Descripció:

Barri Sèsam: El Comte compta moviments és un joc actiu que fomenta l’exercici físic divertit com un mitjà per a combatre el sobrepès i l’obesitat. El joc està creat per a nens i nenes d’educació Infantil i Primària. El Comte Draco, marioneta de la sèrie educativa Barri Sèsam que té com a principal encàrrec ensenyar els escolars a comptar, serà l’encarregat de motivar els escolars en aquest divertit joc actiu. La idea consisteix a imprimir els dos daus animats de l’activitat, i enganxar-los en una cartolina abans de retallar-los. Un d’ells incorpora ninots que fan accions físiques –córrer, saltar, ballar, etc.-, mentre que el segon és un dau habitual, amb nombres de l’1 al 6 en les seves cares. Els dos estan disponibles a l’enllaç de la fitxa, a les pàgines 15 i 16. Els nens es reuniran en un lloc ampli, a l’aire lliure o en una aula interior espaiosa. Un dels alumnes llança el dau de moviment: l’acció que surti serà la que tots faran. Un altre dels escolars serà nomenat El Comte: aquest serà l’encarregat de llançar el dau de nombres per a saber quantes vegades faran el moviment. I tota la classe comptarà amb El Comte en veu alta! La proposta és repetir el joc fins que tots els escolars hagin llançat, almenys, una vegada el dau de moviment o el dau de nombres. El Comte compta moviments, creat per l’associació Sesame Workshop, és un joc original, senzill de posar en pràctica, que fomenta l’activitat física saludable entre els escolars de Primària i Infantil mitjançant el joc, i d’una forma molt divertida.

També et pot interessar