Els recursos educatius de l’Escola d’Alimentació inclouen una selecció acurada de llibres, contes, jocs, aplicacions, vídeos, còmics, jocs interactius i infografies per a treballar l’alimentació saludable i el foment de l’esport amb els escolars, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.

Aquest material extern, disponible a la web, proporciona als professors i educadors nous recursos periòdics escollits per l’equip de l’Escola, amb la finalitat de transmetre la importància d’una vida sana al seu alumnat, de la manera més divertida i didàctica.

Els Lunnis: vida sana

• Vídeo Los lunnis
  • Vídeo ejercicio Los lunnis
Edat:
Nens i nenes d’entre 4 i 12 anys.
Idioma del recurs:
Castellà
Durada:
1 minuts
Valors que treballa:
Dieta equilibrada i hàbits de vida saludables.
Descripció:

Rap, marionetes i molta diversió són els ingredients que utilitza aquest vídeo de poc més d’un minut per transmetre als nens i nenes la importància de seguir una alimentació saludable.

“Si sa vols estar, mou el cos sense parar”. “Esmorza variat per estar ben animat”. Aquests són alguns dels versos que canten els Lunnis en aquest simpàtic vídeo educatiu dirigit a nens d’entre 4 i 12 anys.

Lucho, Lula i la bruixa Lubina, juntament amb la resta de Lunnis- amb un èxit entre el públic infantil televisiu que supera el decenni- esdevenen uns ambaixadors molt divertits de la vida sana per als més petits de la casa.

Una eina potent que poden utilitzar pares i educadors que vulguin transmetre als nens i nenes la importància d’una alimentació i d’uns hàbits de vida saludables de la manera més amena.