Els recursos educatius de l’Escola d’Alimentació inclouen una selecció acurada de llibres, contes, jocs, aplicacions, vídeos, còmics, jocs interactius i infografies per a treballar l’alimentació saludable i el foment de l’esport amb els escolars, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.

Aquest material extern, disponible a la web, proporciona als professors i educadors nous recursos periòdics escollits per l’equip de l’Escola, amb la finalitat de transmetre la importància d’una vida sana al seu alumnat, de la manera més divertida i didàctica.

The Importance of Healthy Food (La importància d’una alimentació sana)

• The Importance of Healthy Food- La importancia de una alimentación sana
  • Vídeos alimentación sana para niños
  • Vídeos educativos para niños en inglés
  • Vídeos prevenir obesidad
  • Vídeos infantiles
Edat:
Alumnes d’Infantil i primers anys de Primària.
Idioma del recurs:
Anglès
Durada:
6 minuts
Valors que treballa:
Alimentació saludable i prevenció de l’obesitat en nens i nenes.
Descripció:

Aquest vídeo educatiu repassa la importància d’alimentar-se de forma sana i de reduir el consum de menjars molt calòrics però poc nutritius entre els nens d’Educació Infantil i Primària. Narrat en anglès, amb ritme lent i subtítols, l’animació explica la història d’en Max, un nen que adora menjar hamburgueses, xocolata i patates fregides. Aliments inclosos tots dins de l’anomenat “menjar escombraries” La mare li recorda que aquests aliments els pot menjar, però només de forma esporàdica; i que la seva alimentació hauria de basar-se en menjars saludables i més equilibrats, amb productes com vegetals, carn, peix, etc. Però la conversa, com passa tan sovint en la vida real, no té l’efecte desitjat en el nen. La mare li proposa llavors que alimenti el seu gos Ralf de la manera que ell cregui més convenient. I el nen, sense dubtar-ho, ofereix al seu pelut company les mateixes patates fregides que ell consumeix sense parar. Tanmateix, l’animal no trigarà a posar-se malalt i a perdre l’energia i l’alegria que abans el caracteritzaven. El mateix li passarà a en Max, que s’engreixarà i s’engreixarà com a conseqüència de la seva mala alimentació. Per sort, gràcies als menjars sans, tant en Max com el seu estimat amic de quatre potes recuperaran la salut i l’alegria perduda. The Importance of Healthy Food és un vídeo didàctic que serveix de suport al currículum escolar dels cursos d’Infantil i Primària en col•legis anglesos o bilingües que donin part del temari en aquesta llengua estrangera.

També et pot interessar