Jolasak

Jolasak eraginkorrak izaten dira edukiak hobeto hartzeko. Hemen, jarduera, ipuin, ilustrazio edo erronka ugari aurkituko dituzu gai ezberdinak modu ludikoan eta autonomoan lantzeko, bai ikasgelan, bai etxean.

Parte hartu nahi dut

Izena eman

Esperimentazioa, dibertimendua eta ikaskuntza. Bizitzeko estilo bat eta elikadura osasungarria izateak duen garrantzia jolasen bidez transmititzeko modurik onena.

Hasi 6-8 urte 8-10 urte 10-12 urte

Hasi

Gelako Chefa

EROSKI Fundazioaren Elikadura Eskolaren Hezkuntza Programak, sukaldaritza-munduan erreferentziazko zentroa den Basque Culinary Centerrekin lankidetzan, astero menu bat sortzea sustatu nahi du, modu osasungarrian jaten eta janaria alferrik ez galtzen ikasteko. Gure otorduak astero planifikatzeak denbora eta dirua aurrezten ere lagunduko digu.

Jolastu orain Familiako errezetak ... 8-12 urte

Eskola Osasungarriaren diploma

Gure ustez, ikasleen artean elikadura osasuntsua eta bizitzeko ohitura osasungarriak sustatzen dituzten ikastetxeek saritzea merezi dute. Beraz, Hezkuntza Programa egiten duten zentro guztiek ""Eskola Osasungarria" " diploma jasoko dute.

Eskatu zure diploma