APP

Gro Garden

Gro Garden és una aplicació educativa per a mòbils i tauletes que ensenyarà als escolars d’Infantil i dels cursos inicials de Primària els fonaments bàsics del funcionament de l’hort escolar i de l’agricultura ecològica. Aquest interessant recurs didàctic mostra als escolars la importància de cuidar la terra de l’hort de l’escola, amb la finalitat de mantenir-ne la fertilitat; i també, la manera d’elaborar compost orgànic amb els residus vegetals obtinguts després de la collita. L’app tampoc no s’oblida de promoure els hàbits de menjar saludable entre els nens i nenes, i conté jocs en els quals cal alimentar divertits personatges animats amb els vegetals collits a l’hort.
Erregistratu egin nahi dut

Azalpena

Prezioa

Lantzen dituen balioak

Eskola-ortuak, nekazaritza ekologikoa eta barazkien kontsumoa sustatzea.

Haur hezkuntzako eta lehen hezkuntzako lehenengo ikasturteetako ikasleak.