VIDEO

Jugamos todos

La Lidia surt cada tarda, després d’acabar els deures, a buscar al seu amic Carlos, per convidar-lo a jugar un partit de bàsquet al parc. El seu amic, però, encara no ha descobert la importància de l’activitat física, i prefereix quedar-se a casa, jugant amb la consola i menjant crispetes o brioixeria industrial. El consum d’aliments poc saludables, tanmateix, fa que en Carlos engreixi molt. I, com que tampoc practica esport, cada vegada li costa més esforç jugar al parc i fer activitat física. Gràcies a una professora i a un programa d’esports variats que posa en marxa l’escola, en Carlos descobrirà un dia com de bé se li dóna jugar a la petanca: una troballa que augmentarà la seva autoestima, li farà esforçar-se, entrenar-se fort i oblidar-se dels solitaris videojocs. Aquest vídeo educatiu de 12 minuts resulta un recurs interessant per a animar els nens i nenes en edat escolar a practicar activitat física i divertir-se. La seva moralitat? Tothom tenim un esport o joc que se’ns dóna bé i ens fa sentir-nos millor amb nosaltres mateixos.
Erregistratu egin nahi dut

Azalpena

Lantzen dituen balioak

La pràctica d’esport per a prevenir l’obesitat infantil.

Bideoa

6 urtetik aurrera.