INFOGRAFIA

Futbolean burua erabiliz jokatu

A infografía Xogar ao deporte rei coa cabeza é un recurso educativo que lles ensina aos alumnos e alumnas de educación secundaria a importancia de practicar deporte dun modo seguro, como maneira de evitar a obesidade. En concreto, detalla como xogar ao fútbol sen riscos. Esta animación didáctica fomenta os hábitos de vida activos entre os escolares; pero tamén seguros. Con este fin, a infografía repasa as principais lesións que se producen durante a práctica do fútbol, un dos deportes máis elixidos no recreo, e mais o mellor xeito de evitalas.
Erregistratu egin nahi dut

Azalpena